Fredag hela veckan, fredag hela veckan, fredag hela veckan lång!! Tjohoo..

Då var det äntligen slutet av veckan, fast jag vet faktiskt inte riktigt varför jag har längtat så till fredag..för jag ska ändå hoppa in och jobba 3timmar imorgon (12-15)..
Men men, lite sovmorgon blir det ju ändå :)

Den här helgen är nog den första på läääänge som jag inte har någonting planerat! Gud så skönt! Hoppas det blir fint väder så kan man sitta på balkongen och sola sig..

Eller om det blir regn så ska jag ladda upp med massor av filmer,  frukt och vatten..mmm..hehehe, varför låter inte det lite mysigt som: Filmer, stor godispåse och dricka!?
Fattar inte varför det ska vara så svårt att vara nyttig.. :)

Förra helgen var jag iaf  inte nyttig, och då hade jag så här kul på Harrys:



hahahahaha....naajs med annanasdrink! :) (helene ville inte vara med på vimmelbild..hihi)

Ha en toppenhärlig dag! Återkommer säkert ikväll igen!

Pussar och kramar
Camilla

Kommentarer
Postat av: Emma

jag brukar äta grönsaksstavar med dipp =) Det är slaviskt gott =) Och varje gång tänker man att man borde äta det oftare ;)

2009-04-24 @ 15:49:34
URL: http://emmalajnens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0