Fuck vad jag har varit dålig på att lägga upp bilder..

Kom på nu att ni har väl inte ens sett hur min tatuering blev?
Så dum jag är.. Därför kan jag likaväl visa hela den dagen..
Det här är alltså fredagen den 13/3... :)


Här är min favvo tatuering! :) Blev hur nöjd som helst!! (på bilden ser handleden helt randig ut, är för att det precis suttit tejp på då..)

Sen var det dags för kalas.. Mangus systerdotter Elin fyllde 5år! Woho :) (fan vad tiden går fort)


Söta födelsedagsbarnet her self!! (Med våran present göör hårt i händerna..hahaha, en Hanna Montana gitarr väska)


Magnus mamma, syster, Emma , Elin och Ida


Magnus provar på sin kvinnliga sida med Hanna montana örhängen..hehehe.Söt han är!
(och nä, han har inte läppstift, fast det ser ut som det)


Fullt med folk i köket :)


Jag och Mangus poserar i hallen..hehe..egenkära jävlar! ;)



Snyggingen Emma mummsar i sig tårta! :)

Sådära...då fick ni ta del av ytterligare en del i mitt liv :D Hope you like it!

Åter kommer säkert snart med fler kort...hehe..tömmer kameran så sällan så nu vill man passa på att visa..

Puss och kram
Camilla


Kommentarer
Postat av: Emma

shit vad fin den blev Camilla =)

2009-04-17 @ 00:14:29
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: CAMIE

Fan va snygg tatuering du har! ^^, Jag vill också ha en på handleden men har inte kommit på vad än ;D

2009-05-14 @ 15:37:47
URL: http://camillahart.blogg.se/
Postat av: Camilla

Emma: Tack så himla mkt :)



CAMIE: Hihi..tack så mkt! Blev riktigt nöjd med den senaste! (alltså den i inlägget) Nu längtar jag tills nästa gång :D

2009-05-14 @ 15:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0