Hejsan svejsan!

Hallå alla underbara!


Ber om ursäkt för ytterligare dålig uppdatering.

Men har inte bott hemma nu på snart 2veckor..tack vare fucking renovering av våran toalett som aldrig verkar ta slut.

Går ju inte bo i en lägenhet där man inte kan anväda toaletten.. och vi hade väl en jävla tur att vi fick bo hos mamma sålänge..vad sjutton skulle vi gjort annars.

+att jag legat magsjuk och med hög feber hela förra veckan...första gången jag var ute normalt var i söndags!

Fy fan.. Legat hemma hos mamma och kollat på gamla hemvideofilmer :)

Herre guuud vilken irriterande unge jag var..haha..finns ju bara filmer på mig från jag är 6år upp till 14.. Bästa åren också.. haha..NOT!

Men nu mår jag bättre iaf :)
Mystisk sak hände igår.. kom hem från jobbet och var super trött och jätte hungrig, och upptäcker att maten mamma gör blir för mycket points..eller rättare sagt, jag skulle fått äte pyttelite mat..(kör ju på 4veckors grejjen nu, då får jag äta väldigt lite point per gång.)
så jag sätter mig för att kolla igenom pointsboken, för att komma på något annat som jag kan äta.. blir irriterad på mig själv för jag planerar så jävla dåligt, så för att inte explodera av ilska så går jag och lägger mig i sängen för att lugna mig lite...Och vaknar upp halv 1 på natten..
Går och hämtar min mobil sätter den på alarm kl 6.. och somnar om utan några som helst problem..
Så imorse när jag går upp så har jag alltså sovit i 11 timmar!! Helt otroligt..har aldrig sovit så länge!
Men men, någon gång ska väl vara den första!

Och nu börjar även tiden för anmälan till bröllopet gå ut.. iof typ 2veckor kvar..men ändå.
Jag misstänker att alla inte har förstått att det alltså är min mamma som tar emot anmälningarna, inte jag och magnus..så är man inte anmäld till mamma innan den 15 maj, så har man alltså förlorat sin plats på bröllopsfesten!
Går inte att komma i efterhand..för vi måste veta i god tid, med tanke på mat, tårta, platser i lokalen m.m.

Måste även gå och kolla ring och göra beställning på den. +lite extra saker till mig och magnus, slipsar till alla killarna, bestämma oss för om tårtan ska göras själv eller beställas (lutar åt det sistnämnda, måste bara veta hur många vi blir först), planera maten mer detaljrikt, gå igenom program med Frida och Jocke.. Jaa, listan kan göras lång om vad som behöver avklaras denna månaden..

Oj, kom på att jag glömt att berätta att jag blivit mörkhårig igen :) djup kastanjebrun har jag nu.. såå nöjd är jag!
Ville ju inte vara ljus på bröllopet så kunde lika väl börja tona det brunt redan nu, onödigt att slänga pengarna på att fortsätta göra det ljust när jag ändå inte ska ha det sen. (långsiktigt och ekonomiskt tänkt av mig..*klapp på axeln*)

Nää.. nu får jag fortsätta arbeta lite till..hehe, kan ju vara en fördel när man är på jobbet ;)

See ya´ll later!

Puss och kram
Camilla


läääääääääääääääääääängtar hem!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0