Nu kan jag inte hålla mig borta längre ;)

Hej Heeeeeej!

Nu har jag fått nog av uppehållet av bloggen.. Får ju krupp av att inte kunna skriva av mig! :)
Har gjort lite dittan och dattan dom här två(?) veckorna som jag inte har skrivit..

Kommit längre i planerandet av bröllopet, fler "roller" har delats ut. Får hoppas alla blivit glada för rollerna som dom fått, och jag är säker på att dom kommer göra ett grymt arbete! :D

Har även varit på en tur till Köpenhamn..shit vad mysigt det var. Tänkte faktiskt lägga in bilder därifrån i ett senare inlägg. Berättar mer om resan då...

Har även varit runt på lite kortare turer här och där.

Och nu är det Påsk också! Och min lilla älsklingsplutt Marlén (som svek mig och flyttade till Östersund i somras ;) ) har kommit ner för att hälsa på nu under dom lediga dagarna.. super kul! Får styra upp och ses så mycket som det går.

Och det här jävla viktväktar bajset har varket nått framgång eller bakgång...det går ingenstans helt enkelt! Fuck it nu under påsken iaf.. Nya tag efter högtiden! (är det inte alltid så det låter..? )
Har NO motivation över huvud taget..när det egentligen är nu (om NÅGONSIN) som jag borde ha en enorm push! Men icke sa nicke..hehe..men jag får tvinga fram det!

Nä, nu måste jag arbeta igen ;)

Puss och kram!
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0