Utflykten i söndags (Påskdagen)

Sådära..då har vi kommit fram till resan i söndags :)


Magnus är redo med kikaren vid Hornborgarsjön! :D


En jävla massa tranor fanns det iaf! (usch, tänk vad mycket fågelbajs)


Här har vi satt oss ner för att äta..vet inte varför jag ser så EXTREMT uttråkad ut för..haha..herregud.


Gullungarna var sugna på äggmackor iaf :)


Djupa diskutioner runt bordet..hehe..ser ut som det iaf :D


Elin ville mjölka kossan utanför falköpings ost...


det ville Emma också...


..och det är ju klart att om barnen vill, så vill ju också Magnus..hahaha

Efter osten så var det ju då dax för klostret..känns överflödigt att berätta om hela historien igen..
ni får helt enkelt nöjja er med text till bilderna, och ist skrolla ner och läsa första inlägget från idag, mycket längre ner, om ni vill veta mer :)


Här var den mysiga källaren under ruinen som vi gick ner i..

Brukar man inte säga att såna hära ljusreflexer (ljusa prickar) betyder att det finns andar?!..isf...


..så fanns det en hel del andar i källaren..


Dom fina ruinerna


hahahaha..tror jag kissar ner mig, världens osmickrande bild! ser ut som det växer
Camilla-svamp på murarna..hahaha


Magnus mamma Malji (tre M i rad hehe) och jag kollar på gravar..hehe..vilket nöjje..

sen for vi på loppis och sen grillning hos Frida och Jocke..har tyvärr inga bilder från det.

Nämen sådär..nu har vi väl ändå betat av lite..hehe..Måste fan bli bättre på att ladda in bilder i datan!
Men men, bättre sent än aldrig! :D

Nu ska jag dra mig och gosa ner mig i den här soffan:



och kolla på Medium :)
och jag ska ligga brevid den här godingen:


mm..vilken mysig stil! :)
(kan inte mysa med Magnus eftersom han är på fotboll..)

Vi hörs igen imorgon!

Pussar och kramar och Godnatt!
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0