Ååhh....typiskt.

Är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ sugen på att shoppa kläder, skor, mössor, sjalar, väskor, smycken m.m m.m...
Och allra, allra helst...vill jag köpa mig en vinterjacka och ett par Höööööga stövlar! (Både klack- och skaft- mässigt)
 Men Neeej då, det kan jag ju inte köpa.

För mina ben kommer säkert svullna upp som stockar och då kan jag inte ha en tajt stövel till.. :S iiuuoo..
Och jobbigt i vanliga fall att balensera på höga klackar...tänkt att göra det med en stor gravidmage också! (Speciellt jag då som är SÅÅ ovan med det, höga klackar alltså)

Och vinterjacka kan jag ju inte köpa mig vilken som helst... det ska få plats en stor mage i... eller den ska iaf gå att knäppa över brösten har mamma sagt, annars kan man få mjölkstockning eller nåt sånt sen när bebisen är ute.. 

Fasiken, kommer ju se ut som en stor kubik!!
För vem vet hur stor man kommer bli...?? Kommer ju få vänta in i det sista med att köpa jacka..
Gud så tråkigt.
Men men...det kommer ju förmodligen något bra från det här..

Men är lite grinig över stövlarna.. kaaanske skulle skaffa mig ett par i smyg, som jag bara kan ha ståendes i min
walk-in-closet och ligga där på golvet och beundra dom och veta att jag iaf är en stolt ägare till dom...
Så kanske jag kan ha dom sen när man går med barnvagnen och inte längre är svullen om benen!?!?
Äsch...blir ju deppig av sånthär tänk..
Nu ska jag dricka kaffe och dagdrömma om smala ben i ett par höga stövlar.. och en mindre mage  i en snygg vinterjacka! ;)

Puss och kram!
Camilla


 Åååååhhhhhhhhhh....så snygga så jag döööör!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla blir inte svullna om benen, har jag inte blivit en enda gång.. Och det är ju i slutet man blir det isf och du skulle väl inte ha förrän i mars? I mars behöver du nog ingen vinterjacka ändå, så mjölkstockning behöver du inte oroa dig för då. ;-) Aldrig hört nån som fått det av kyla heller iofs

2009-08-27 @ 12:12:40
Postat av: Camilla

Nämen oj så bra!! Fast...i mars är det nog fortfarande ganska kallt...tror ju inte det är skinnjacka som gäller redan då iaf. :/

Inte varit med om innan iaf. hehe.. Men det var ju himla bra att inga av dom symtomen som jag blivit informerad om stämmer.. Trodde det var vanligt att få svullnare ben och fötter, men känns skönt att veta att man itne behöver oroa sig!

2009-08-27 @ 12:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0