Ännu en tidig morgon...

Vaknade än en gång redan vid halv sju. Men idag låg jag och drog mig och pussade och kramades med Bella till iaf 20 över 7.

Igår hände väl inte så mycket, jag och mamma åkte till knalleland och kikade runt. Sen blev det en sväng till mio. Fasiken vad fina saker dom har där. Hittade både en fotölj, tavlor, kuddar m.m m.m.. Köpte självklart inget av det..Men ibland räcker det med att bara titta och få lite inspiration :)

På kvällen blev det tacos och Wallander och en massa tända ljus! MYS!

Idag vet jag inte vad som händer igen..ska bli kul att se vad dagen har att erbjuda!

Just nu ligger bella och drömmer bakom mig i soffan. Benen sparkar, och från munnen kommer blandade ljus från morr/gnäll/voffande och "snuttande"...sååå sött!

Ha en härligt söndag!
Puss och kram!
Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0