Denna jävla ångest!

Jaha..då var man här igen..
Betala räkningarna. Ångesten bara kryper på en och rätt var det är står det 0kr kvar på kontot..
Härligt?? Nej inte precis..
Nu tog jag väl i kanske... men det är fanemig inte kul!

Har ett fåtal ggr varit med om att jag betalat räkningarna och varit LYCKLIG efteråt...ja, ni läste rätt.. LYCKLIG!
För att man har kvar mycket pengar på kontot, men som sagt det händer inte ofta.

Känner att det nog är dax att köpa den där "plötsligt händer det"-Triss lotten och vinna en sisådära 100.000:- i månaden i 25år.. Det skulle vara lagom.
Då hade man kunnat leva ett liv utan ångest när det var dax för räkningarna..
Åååååh så härligt.

Men men, nu är ju inte fallet sådant. Utan det är ju bara att bita i det sura äpplet.
Man får väl vara glad att man iaf klarar av att betala räkningarna.. annars kan man snacka ångest. Fy!

Nää, nu ska jag åka med min mor till affären och köpa lite mat för dom sista korv-örena vi har!

Hoppas era räkningar inte gett er allt för mkt ångest!
Ha en fortsatt underbar kväll!

Puss och kram!
Camilla



Titta bara så glad jag skulle bli om jag vann!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0