En jävla Måndag morgon..

Har haft en helvetisk natt...
Mina drömmar har varit helt sjuka.

* Magnus blev påkommen att han var otrogen mot mig med flera olika prostituerade.. Och han förstod verkligen inte att han gjort något fel. Han tyckte jag var jätte barnslig som grät som fan.
Och vi skulle skilja oss och grejjer.
Jag hade fått barn..Trillingar. Och först såg dom ut som hundvalpar. Sen som små bebisar och sen som typ 2-3åringar...Allihopa var killar.  Och jag visste inte hur man ammade och hur ofta och om man skulle rapa dom, och jag glömde bort 2 av ungarna hela tiden.. Sen sa en av bebisarna till mig att dom inte var mina barn för någon hade bytt, och att jag egentligen fått 3st flickor. Och magnus låg bara med dom jävla hororna...

Så när jag vaknade imorse var jag så arg och förvirrad... Och visste varken ut eller in...
Och har fortfarande en fruktansvärt obehaglig känsla i kroppen.
Vill inte sova mer om jag ska ha sånna här drömmar...sover ju jättedåligt!

Nu får jag fortsätta jobba. Hörs senare!

Puss och kram!
Camilla

VILL INTE VARA MED OM NÅGOT AV DETTA!!!!!!

Fuck you Magnus om du skulle ligga med en sånhär!


Och tre på en gång känns lite mkt....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ganska vanligt med mardrömmar i början av grav :/

2009-08-31 @ 10:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0