HEJ HEEEEEEEEEEEJ!!! :D

Tillbaka på jobbet, tillbaka till rutiner...tillbaka till verkligheten!?
Känns lite så faktiskt, på något sätt har man hållt sig undan alla måsten och borden under dom 4veckors långa ledigheten.. UNDERBART!

Bloggen har jag ju heeelt lagt åt sida också.. (Filåt!!) :)
Men ska fan försöka förbättra mig. Men varje gång jag loggat in för att ta tag i skrivandet så får jag RÅ ångest för att det var sjukt längesedan sist..och då måste man ju alltid skriva så sjuuukt mkt för att folk ska komma ifatt i ens liv igen... jag gör ju så HIMLA mkt hela tiden.. ;)

Så för att göra detta enkelt för mig så tänker jag inte berätta så mkt i ord om min sommar utan slänga in massa bilder ikväll när jag kommer hem (möjligtvis att det blir bildtexter :) ).. så får ni se min sommar i bilder! Det blir väl kul? Ni har fan inget val...det kommer vare sig ni vill eller inte..

Så att vi synes ikväll..... PUUUUSSELLI PUUUUUUUUSSSSS!!

Camilla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0