Hej SveJ!

Då var jag pigg nog att gå till jobbet igen! :)
Härligt, inte kul att ligga hemma och inte må bra...
Men nu så!

I helgen hände inte många knop, utan låg hemma mestadels och tog det lugnt. Livrädd att bli dålig igen.
Och tyvärr så missade jag då Tinas 25års fest :(
Så typiskt! Hade ju velat vara meeeeed... men men..

Igår...vad gjorde jag då?! hmm... Var hemma, var hos mamma och sen var jag hemma igen :)
hehe..var ju fan helt slut igår, har ju inte jobbat på över en vecka.

Ska till mödravårdscentralen på fredag och ta prover. (första besöket där var det mest lite allmäna frågor och inskrivning)
Har lite ont i magen över detta... Måste ju ta blodprov i armen och i fingret!! :O iiiiiih.. Hatar Blodprov!
Hatat det sen jag var på BUM och en jävla idiot till sköterka skulla ta ett prov i armen, och hon grävde och letade och grävde med den där jävla sprutan i min arm....VÄLDIGT obehaglig erfarenhet måste jag säga...... :S
Hjälper inte fast folk säger att...."Jaaa, men du ska ju klara av en förlossning" Jaja, men det är ju inte på Fredag!!! Får ju ta en sak i taget...
Hmm..ja det är ju tur att Magnus ska vara med mig, får klämma sönder hans hand när dom stoppar in nålen i mig!

Imorgon ska jag träffa Tina, ska ta en liten fika ihop :) ska bli mycket trevligt!
Nä nu ska jag fortsätta arbeta!

Ha en underbar dag!

Puss och kram!
Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0