Mitt i !

Då var man redan i mitten på veckan... Tiden går rätt fort faktiskt!

Igår efter jobbet kom Magnus och mötte mig, så vi gick hem tillsammans. Trevligt med sällskap.
Lagade lite mat och gick sedan för att vila lite i sängen, vaknade några timmar senare.. :)
Härligt! Sen blev det väl lite tv tittande, och sen lägga sig igen.. Kan sova dygnet runt nu för tiden...

Hade sjukt många otäcka drömmar inatt. Och alla flätades samman på något sätt..
Fruktansvärt obehaglig stämmning över alltsammans... Usch.

Och imorse när jag gick till jobbet så regnade det som fasiken! Inte alls roligt, men som tur var så har jag ett sånthära svart all-väders-ställ.. ser ju inte så snygg ut, men var jävligt skönt att komma torr till jobbet!
Så nu sitter jag här torr och nöjd och kollar ut på ett ruggigt knalleland.

Såg föresten att Idol ska börja snart.. Gud så roligt! Är ju nu i början som det är sjuk kul när folk är så dåliga. :)

Nä, nu får jag väl börja jobba igen :)
Ha en musig dag ;)

Puss och kram!
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0