Snoriga hej från mig! :)

hehe..lite självömkan eller vad?
Men det är VÄÄÄLDIGT synd om mig nu när jag mår dåligt! Usch.. har sovit en hel del idag och kollat
på disney filmer: High school musical 3 och Madagaskar 2
Alldeles lagom invecklade för en som har hela huvudet fullt av snor :/
Mått otroligt illa också.. :(

Igår fick jag en aggritionsattack mot mamma och min yngsta syster inne på city.
Jag ville äta risgrynsgröt, men mamma tyckte att jag skulle äta något mer näringsrikt...
Skit sur blev jag och sa att jag inte ville äta någon mat alls egentligen...och sedan pratade jag inte med dom på hela vägen hem.. Hann knappt in i trappuppgången innan jag började lipa..Och guuuud vad jag grät..slängde mig på sängen och grät ett tag tills jag somnade. :/
Snacka om att ha problem, måste fan tänka mig för innan jag får mina utbrott..
Men humöret kan ju kanske ha förvärrats ännu mer med tanke på att jag är sjuk idag.
Eller jag vet inte.
Flååt!

Nu orkar jag inte skriva mer iaf.

Hej hej!
Camilla

Kommentarer
Postat av: louise

men din stackare! jag hoppas att du snart könner dig bättre igen!! kram kram

2009-08-18 @ 09:34:48
URL: http://lece.blogg.se/
Postat av: louise

men din stackare! jag hoppas att du snart könner dig bättre igen!! kram kram

2009-08-18 @ 09:35:09
URL: http://lece.blogg.se/
Postat av: Elin

Tja Camilla! Hittade din blogg och tänkte bara säga hej och grattis till giftemålet! MvH Elin Svedenlind

2009-08-18 @ 10:25:14
URL: http://elineverywhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0