Tidig Torsdag morgon!

Sitter redan på jobbet och ugglar :)
Tittar som vanligt ut över parkeringarna på knalleland och inser att det fortfarande är väldigt disigt... Är det hösten som kommer smygandes kanske??
Jeeeii..håller tummarna, för nu orkar jag fan inte med någon jävla värme längre.. :)
Iskallt på morgonen (Iaf eftersom en annan går kvart över 6 på morgonen) och göör varmt/kvavt på eftermiddagen!

Igår så lyckades Magnus iaf fatta hinten om att jag ville bli uppassad... Ringde och sa det rakt ut till honom för säkerhetsskull... Här vågar man inte ta några risker. ;)
Så det fick då bli Magnus som handlade maten.
Och när vi kom hem så började han med den samtidigt som han tappade upp ett bad till mig med tända ljus inne i badrummet...SÅ mysigt var det att krypa ner i det varma vattnet och bara koppla av.
Efter ett tag kikade han in och sa att maten var klar om 5-10min. Så jag duschade av mig, smorde in mig och drog på mig mjukiskläder och gick och åt potatisgratäng med kött och vitlöksbröd.. mmm.. ingen vanlig onsdagsmat kanske :) Men gott!
Sen kollade vi på tv och Erika och Madde kom förbi. Erika kom hem från London i Tisdags, så ville ju höra hur hon hade haft det + att hon gjort sitt hår något mörkare! Blev SÅÅÅ snyggt!
Magnus hade även gjort chokladkaka så det satt vi och tryckte i oss allihop till vi höll på att spricka.. Onyttiga värre!
Så tack till er söta för en supermysig kväll... Men speciellt tack till dig min älskling!

Idag är det bara trista måsten som ska göras...som tex. betala räkningarna! ;P  usch...
Och imorgon kommer ju helvetesdagen!!! PROVERNA! huuuuu! Ryser bara jag tänker på det!
Det enda som är härligt då är väl att det ändå är fredag, + att vi kanske får reda på när vi får komma på ultraljud! :)
Gud så kul att faktiskt få se att det finns någon därinne... svårt att fatta just nu iaf.

Nä nu får jag väl försöka runda av lite..
Ha en underbar dag!

Puss och kram!
Camilla



En sådan här gjorde Magnus!! Super god blev den men VÄLDIGT mastig!!

Kommentarer
Postat av: louise

herrgud så underbart =)ja nej en bättre onsdag får man ju leta efter!

kram

2009-08-27 @ 11:50:32
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0