Underbart med Fredag!

Hallå i solen!

Gud vilken härlig dag det är idag. Både fredag och sol! :)
Sitter på jobbet och dricker ett glas Brämhults apelsin juice och blickar ut över parkeringarna i knalleland.

Igår var vi och hälsade på hos farmor en sväng.. trevligt var det! Inte så ofta man ses.
Sen var jag och Magnus tvugna att åka några ärenden, innan vi kom hem och jag tralla upp till mamma och dom.

Visade vilka fina saker jag beställt från h&m... en del mysiga koftor och mössor och halsdukar..

Vet att flera kommer bli griniga nu när jag säger detta...Men åhhh, vad jag längtar till hösten.

Soliga, lite småkyliga dagar när man har på sig skinnjacka, halsduk, mössa, snygga stövlar och går och myser med en take-away kaffe i en park full av färger....  
Guuuud så mysigt..
Och när man kommer hem kryper man upp i soffan med tända värmeljus i lägenheten och bara myser...
Tycker ni jag förskönar verkligheten? Näääääädå...inte alls, det är ju precis såhär det är vaaarje dag! Jag LOVAR! hehe..

Imorgon ska vi vara med Magnus syster med familj, ska bli super trevligt!
Ska ha en liten kräftskiva...mmm.. jag som varit sjukt sugen på att suga på kräftklor! yummie!
Ser mycket fram emot detta.. Har fått order om att göra pajen.. lite ångest över vad jag ska göra för sort..
Ville göra en broccoli, men det spyr Frida av... Fy bubblan ;) Så nu måste jag komma på något annat.. hehe..jaja..

Nu får jag kanske fortsätta arbeta igen :)
Men med mig i mina tanker har jag fortfarande bilden av en perfekt höst....MIN perfekta höst!

Puss och kram!
Camilla


Kommentarer
Postat av: Frida

Kan inte förstå hur du kunde komma på tanken att göra en Broccolipaj!!??? Det finns väl ingen människa som gillar det! Lite shopping imon på dagen ser jag fram emot - förnya lite hemma och sen ett par riktigt snygga höstskor, jag längtar också efter den! kram

2009-08-14 @ 11:01:02
Postat av: Camilla

Hahaha...Fast va? Jag ÄLSKAR den pajen.. Är ju huuur god som helst!

2009-08-14 @ 11:16:46
Postat av: louise

håller med dig!! myspys med hösten, o det är ju precis så man vill ha det!! o vilken underbar bild!

2009-08-14 @ 11:30:29
URL: http://lece.blogg.se/
Postat av: Camilla

Men eller hur...nu håller vi tummarna om att vi får det precis så här mysigt! :)

2009-08-14 @ 12:15:02
Postat av: Tina

Måste hålla med om att hösten e otroligt mysig =) längtar osså efter den =) Puss o Kram på dej

2009-08-16 @ 23:05:40
URL: http://tinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0