Dan före dan före doppare dan.. (Tisdag 22/12)

Då sitter man här och har påbörjat sin ledighet.. fan vad skönt det ska bli.
Känner att det behövs.. har värk i kroppen och har inte sovit bra på flera veckor.
Har börjat få fruktansvärd halsbränna och sura uppstötningar när jag sover.. Så vaknar ju flera ggr om nätterna för att det bränner så och känns som jag ska spy.
Sen är jag uppe MINST en gång för att kissa också.. Guuuuud så roligt..
Är så trött på att vara gravid nu för tillfället..Nu får skitungen komma ut!!

Har en neråt-svack-dag idag.. Är inte på topp i humöret och börjar tvivla på mig själv om jag verkligen kommer passa att vara mamma osv. osv.. och jaaaa, jag vet.. "lite sent att tänka på det nu" blablabla..
Men men.. iaf så jag känner och tänker idag..
Kan ju inte alltid ligga på topp.

Imorgon måste jag upp tidigt igen iaf, för vi ska vara och handla prick kl 7 när affären öppnar. (Jag, mamma och Erika)
Måste vara mkt snabba och effektiva, för sen kl 9 ska jag vara på MVC på ett besök.
Brukar ju inte ta så lång tid.. Sen måste jag göra några fler ärenden. Till apoteket och blomsteraffären bla.
När det är gjort så blir det hem och laga den mat som man kan förbereda dagen innan. Och på eftermiddagen/kvällen ska vi hem till Magnus mamma och pappa och fira liten minijul med dom och Magnus syster m. famlij.
Och till sist blir det hem och fixa det sista innan jag sätter mig i soffan och aldrig reser mig igen..
hehe..
(kommer bara ihåg hur jävla ont jag hade i kroppen i lördagskväll efter jag hållt på hela dagen :S)
Och när man vaknar sen igen så är det jul!!

Som jag kanske nämnt innan så ska vi har julen hos oss. Ska bli himlans mysigt!
Så förmodligen återkommer jag inte här förens efter jul, så hoppas ni får en underbar julhelg..
(för det ska jag ha :D )


Kommentarer
Postat av: Tina

haha vilken rolig bild =)hehe,,,God Jul på er hoppas ni får en jätte bra jul, och hoppas att du får ta det lite lungt, jag VET att du kommer bli en jätte bra mamma Camilla =) Puss o Kram

2009-12-23 @ 10:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0