Nu trillar jag snart av pinnen alltså!

Hehe.. Gud vilket fjantigt uttryck.
Men men..till saken..

Sitter vi datan och försöker lista ut hur jag ska fylla i försäkringskassa-grejset. Och inser att "jaha, ett Bank-Id måste jag ju ha för att smidigt sköta detta".
Går in på swedbanks hemsida och försöker ladda hem bank-id-säkerhetsgrejen, men det går inte!?
Försöker ytterligare ungefär 53493023854 ggr till men icke sa nicke.. det vill sig inte.
Försöker då först och främst läsa mig till vad som kan vara fel eftersom det inte fungerar, men det verkar som att det ska vara så himla lätt att ladda hem, så det finns inte med bland vanligaste frågorna.
Hittar då en länk som heter "BankId support" och ser ut så här:

Behöver du hjälp med BankID,
ring BankID support:
Telefonnummer 063 - 19 74 26
Öppettider: 07.00-23.00 alla dagar


SÅ jag tänker att: " Men då ringer jag och hör vad som kan vara fel istället för att bara sitta här och inte fatta någonting"
Jag slår numret och inväntar signaler..
"Just nu är det många som ringer.. Men dröj kvar så försöker vi hjälpa dig så snart vi kan" är det strax en röst som säger.
Jag dröjer.
Efter ca 5min är det en kille som svarar
-" Välkommen till BankId support jag heter Daniel"
-"Hejsan, jag heter Camilla och det är så att jag sitter här och försöker installera BankId på min data. Men det verkar inte fungera!?"
Det blir tyst en liten stund.. Jag hör hur han andas.. En liten suck får han fram med..
Jag tror ju självklart att han sitter och knapprar på sin data eller något för att försöka hjälpa mig.
Men då kommer bara en till suck.... och en till...
SEN LÄGGER HAN PÅ!!!??

Sjukt sur är jag nu! Va fan liksom! Om han inte kan hjälpa mig så får han väl säga det då!?
Men samtidigt har jag ingen lust att ringa upp igen.. sitta i kö igen..för att dom sen kanske lägger på i örat på mig!?
Fy faaaan..

Nä nu måste jag äta någonting innan jag blir så hungrig och arg så jag söker upp den här killen och torterar honom!
;)


ETT STOR JÄVLA FUCK YOU, TILL DEN IDIOTEN!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0