Onsdag 30/12.

Hejsan svejsan!

Sjukt dålig på att uppdatera...yes box, i know.. Men men, jag är ledig, och njuter för fulla muggar. Så det är helt enkelt något ni bara får stå ut med! :)

Lägger in lite bilder som blivit tagna nu under juldagarna + några andra :)
Pallar inte skriva så mkt..
Enjoy!

KVÄLLEN INNAN JULAFTON:
(firar liten mini-jul hemma hos Magnus mamma och pappa, med hans syster och familj med.)


Frida är superglad! (och jag är svullen och allvarlig nere i hörnet!)



Den lilla och jättefina julgranen!


Emma och Elin delade ut julklapparna (eftersom tomten bara kommer på julafton)


Bella vill ha julklappar!

Hade ingen bra bild på varken Magnus mamma eller pappa från den här kvällen (men dom kommer nu på julafton ist :) )

JULAFTON!!


Juldukat.. ( och som vanligt, verkar det som..så sitter jag utflyten i soffan..usch)


Godisbordet..


Våran fina gran.


Snö +lite sol= Bästa julvädret på många många år!


Jag och Magnus.. Vet inte vad jag ska säga..men var tvungen att ta med något kort på mig och detta hör tyvärr till ett av dom bättre.. Tro det eller ej..


Bebismagen..


Julklappsracet är avklarat! :)


Magnus Pappa och Mamma och så min Mamma


Madde och Erika :)


Och Bella med sin fina julrosett!


JULDAGEN!



Jag, precis gått in i v.30.. 10veckor kvar..


Hemma hos Magnus mamma och pappa igen.. Nu mys med hans mammas släkt.


(från vänster) Viktor, Frida, Johannes, Identitet okänd, Majlie, Jag, Nina och Birgitt.



FRÅN IDAG NÄR MAGNUS, MADDE, VICTOR OCH ERIKA ÅKTE PULKA.



Victor och Erika                                   Madde och Magnus


Går inte så bra för dom.. hehehe..


Bella blev helt galen när dom åkte förbi och ville jaga.. Men som tur var hade hon koppel på sig.


Hahaha..Madde lyckas såklar åka göööör stelt åt helt fel håll!! Gud så roligt.
(var tvungen att ringa in henne..annars såg man henne knappt..)


Kallt att åka pulka i tajts!


Victor gör en redig vurpa..


Det här slutade inte heller så bra..hehehe..


Victor och Magnus åker superfort.. hehe


Bella började frysa så hon skakade..så hon fick värmas upp lite innanför min jacka :)




Och det var väl allt för den här gången..
Återkommer väl efter nyår med lite nya bilder. Så tråkigt bara att man ska vara så jävla vätskefylld och rund så man inte blir bra på ett enda kort längre..
Men men.. Det finns fan inte mkt att göra åt det nu.. Tyvärr.

Imorgon ska vi (Jag, Magnus, Bella, Mamma, Madde, Victor och Erika) vara hemma hos oss och äta mat.
Det som bjuds på är:

Förrätt:
Västkustkanapé

Huvudrätt: 
Vitlöksgratinerad oxfilé med råstekt potatis och sallad

Efterrätt:
Vit chokladpannacotta med limemarinerade bär

Sen får vi se vad vi gör senare på kvällen.. Blir kanske lite spel och så..

Jaja.. Ha en underbar nyårsafton!! Så hörs vi efter.. :)

Puss och kram!
Camilla

PS. I övermorgon går jag in i vecka 31.. 9 fucking veckor kvar!! Sjukt. + att vi har köpt vagnen nu (och lite mer små saker) Kanske kan ta kort på det till nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Erika

haha snygga bilder från pulkaåkningen :D

2009-12-30 @ 22:29:23
URL: http://erajkag.blogg.se/
Postat av: Madde

Hahaha, fyfan vad rolig kommentar du har skrivit till min bild när jag åker tefatet :P haha.. MEN! Vad är det för "söt" bild du har satt in på mig och Erika ifrån julafton? Tigger du om att jag ska sätta in halvdanta bilder på dig på internet? Så alla människor i sverige får se ;D hahaha.,. Vill du bli skjuten eller? ;D haha

2009-12-31 @ 17:33:53
URL: http://madelenetill.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hahaha... Vill du bli skjuten eller?? Hahaha..stenhård!

Jättemånga roliga bilder från pulkaåkningen har jag.

Å hjälp vad jag verkligen inte kunde hålla ögonen öppna på NÅGRA kort!! Hahaha..höll på att somna hela tiden ser det ut som! ;)

2010-01-01 @ 13:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0