Onsdagkväll 2/12.

Hej hej!

Då var man tillbaka efter 2dagar i dvala..

Vaknade med feber i måndags och har varit dålig sedan dess.. Men idag så har jag haft en HEL feberfri dag! :)
Visst att man är trött i kroppen och så men men.. Febern är ju iallafall väck!
Så imorgon blir det tillbaka till jobbet.

Och på fredag är det ju julfest! Får väl se hur länge man orkar stanna..men lite julmat ska jag allt hinna trycka i mig :) Gud så gott!

Ska strax iväg och träffa pappa i någon timma.. har inte sett honom sen förra söndagen.. Ska bli trevligt. Skönt att få komma ut och få lite luft också.

Har inte hänt så mkt mer som jag kan skriva om..så jag får väl helt enkelt återkomma imorgon eller nåt ;)

Puss och kram!
Camilla

Ni kan få ett litet "julkort" på mig sålänge.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0