Tisdag morgon 15/12.

Shit.. redan gått en vecka sedan jag skrev sist!

Jag hinner seriöst inte med i dagarna längre..

Förra veckan försvann typ, bara för att man jobbade sent, och sen hade FULLT UPP när man kom hem från jobbet!

Men men.. Den här veckan är jag tidig så nu hinns det med mkt bättre :)

Igår handlade jag dom sista julklapparna för både mig och Magnus.. Och dom ligger fint inslagna och klara under julgranen. Så nu behöver man inte tänka mer på det :)

Och även mat, ända fram tills jul (eller snarare LÖN), är också inhandlat och väl instoppat i kylskåp/frys/skafferi. Så det behöver jag inte heller tänka på mer.

Möjligtvis bara färskvaror som måste handlas..men det är ju inte så jobbigt.

Känner mig så jävla redig när jag är så här välorganiserad!

Men å andra sidan så är väl det bara utåt sett som jag är välorganiserad och har planerat ALLT i minsta detalj... För i mitt huvud är det kaos!

Det här med att man blir MER förvirrad (och även trögare i mitt fall) än vanligt under graviditeten är VERKLIGEN INTE någon underdrift!
My god! Haha.. Därför som jag måste ha gjort allt till punkt och prickar och ha allt uppskrivet i listor som jag sen kan bocka av, för annars är det som bortblåst efter 15sek.
Ett ex.

Vi (jag, madde, erika och pappa) sitter vid köksbordet och pratar om "män som hatar kvinnor".
Så säger någon av dom att "Ja, men det är ju den rollen Mikael Nyqvist spelar...."
Vart efter jag utbrister SUPER förvånad " VA!? Är HAN med i den filmen!?"
Det blir tyst och dom kollar på mig om jag menar allvar..
Och jag inser några sekunder senare att han är ju för fan en av huvudrollerna.. Hehehe..

DET är ett praktexempel på hur mitt huvud fungerar nu.. det vill säga, inte alls!
Jaja..nog pratat om min låga hjärnförmåga.

På torsdag ska jag och Magnus åka till Göteborg och gå på ultraljud! :)
Ska bli jättespännande att se korven (kan inte kalla den för "lill-" längre ;) ) där inne..
Är ju mkt större nu än när vi kollade på den för nästan 11-12veckor sedan.
Och så får man väl se om vi ser något litet plutti kön som swishar förbi ;)
Hehe..

Nä nu får jag runda av och fortsätta arbeta!
Ha en bra dag!

Puss och kram!
Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0