Tisdagkväll 8/12.

Sådär.. Då var det äntligen lite grann avbockat från min "måste-göras"lista

* Granen är pyntad. *check*

*Pepparkaksmuffins är bakade. *check*

*Tack-korten och Julkorten är skrivna och ska bara postas. *check*

Ibland så är jag riktigt redig :)
Nu är det bara: Julklappar (4st), pepparkakor, "S"-kakor, handla julmaten, färga mitt hår..+lite till ..
Lyckas ju alltid tillkomma lite till listan.
Men men.. det hinns med det också!
Har tagit lite bilder här hemma (på vardagsrummet och köket) på hur det blev eftersom flera undrat hur det ser ut här..
Så här kommer dom:

Vardagsrummet






Köket





Och en liten bild på hallen


Såå..då fick ni iaf en liiiten inblick i hur det ser ut här hemma :)
Nu ska jag lägga mig lite i soffan..har jäkligt ont i ryggen och något som verkar vara lättare sammandragningar (? är det de, när det känns i magen som om att jag ligger och gör hysteriskt många situps, fast jag sitter still på en stol?)
Aja..måste iallafall lugna mig lite nu.
Men ha en fortsatt mysig kväll!

Puss och kram!
Camilla


Kommentarer
Postat av: ERIKA

gud va fint ni har fått det, ser framemot att bli hembjuden till er på fika :P hihi

2009-12-08 @ 23:01:07
Postat av: Camilla

Du är alltid välkommen! Men det vet du redan :) Och nu har vi ju MASSOR med godis här hemma (efter vinsterna på liseberg) Så det finns ju alltid något gott att tugga på..hehe.. Det behöver man ju inte vara orolig för. Pusselipuss

2009-12-08 @ 23:08:17
Postat av: Benita

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHH så jättemysigt.... :)

2009-12-09 @ 09:21:12
Postat av: Madde

Gud vad mysigt :) & muffisen vad super god! Säger som Erika, hoppas på att bli bjuden på en liten fika till helgen ;) hihi.. Pösse!

2009-12-09 @ 13:49:36
URL: http://madelenetill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0