Tisdagmorgon 8/12.

Redan iordningjord och sitter i soffan och väntar på att min havregrynsgröt ska svalna lite.

Börjar inte jobba förens kl 9 :)

Helgen som var försvann lika fort som den kom.. Herregud, hann typ inte med nåt som jag hade tänkt! Inga pepparkakor, klä julgranen, färga håret m.m m.m..

Hehe..Och ändå kan jag inte fatta vart tiden försvann!!?? Vad gjorde jag egentligen?

En sak är säker.. Vi var på jul på Liseberg (tillsammans med resten av västsveriges befolkning!) i lördags eftermiddag.

Så här kommer lite bilder från det! :)

(Har kommit ihåg att ladda våran kamera nu..så nu kommer kanske lite fler bilder i fortsättningen :) )


Detta är alltså kön för att komma in.. SJUKT lång och mycket folk!!




Mamma, sekunden efter att hon insett att hon vunnit 2kg toblerone!
(ser ni vad bitter han bakom mamma ser ut!? ;) )


Jag och mamma med våra vinster! (Det var iof Magnus som vann Kexchokladen!)


Magnus och Jag <3


Och det var väl alla bilder som jag ville visa :)
Har även lyckats ta lite bilder på magen själv nu på morgonen.. (Blir kanske bättre sen när Magnus kan hjälpa mig.)
Men här kommer dom iaf!


Har en svart klänning på mig som jag måste dra till lite för att man ska se bra :)




Ser ni vilka påsar jag har under ögonen? Dags att köpa hem lite hemorojdsalva och lägga där.. har hört att det ska hjälpa mot påsar under ögonen faktiskt!

Och så kan jag inte låta bli att lägga in bilder på underbaraste Bella!!




Såhär på rygg i täcket hittade jag Bella liggandes och sova häromdagen, sötaste ever!!






Mina två älsklingar!

Sådär då.. Nu har jag nog allt tagit igen lite grann för all dålig bilduppläggning :)

Men nu måste jag avsluta för att hinna käka och kolla lite tv innan jag måste dra!
Ha en bra dag!! :)

Puss och kram!
Camilla


Kommentarer
Postat av: Tina

Va mysigt ni haft de o va fina bilder!! Fungerade doom där krämerna du pratade om för ett tag sedan ? som du köpt på internet?

Puss o Kram

2009-12-08 @ 09:13:54
Postat av: Camilla

Jaa, jättebra är dom tycker jag! :)

Den där "Bella belly butter" har jag missat några gånger..så har tyvärr fått lite bristningar :( men det kunde ju varit fler och värre..så nu smörjer jag som en galning så fort jag kommer ihåg :D

Puss puss

2009-12-08 @ 12:30:44
Postat av: Madde

men gud vilka härliga bilder du har tagit på dig och magen, och sen bellaplutt! :) hihi.. Så jävla söt den bilden när både bella och magnus ligger på golvet och kollar in i kameran :P Haha!

2009-12-08 @ 14:03:10
URL: http://madelenetill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0