Torsdagkväll 3/12.

Fy fan vad jag är upprörd!
Har letat skor sen jag slutade jobbet halv fem idag... OCH JAG HAR INTE HITTAT ETT ENDA PAR!!!!

Eller jodå..jag hittar en massa fina skor.. men mina jävla fötter har ju svullnat upp som två bollar och benen med :(

Kan verkligen inte ha några skor!!! Om jag inte går upp typ 3 storlekar men då blir den ju alldeles för stor ist..

Den som sa till mig att det är en myt att fötterna och benen svullnar när man är gravid, kan ta och köra upp min svullna fot i röven, så får vi se vad du säger då!! Faaan, här har jag gått och trott på detta så visade sig att alla andra hade rätt! Fuck!

Så nu vet jag inte hur jag ska göra imorgon när jobbet har julfest!? Jag har verkligen inga skor! Skojjar inte.. (eller joo, jag har ett par Uggs.. men hjälp!!? Luffare på fest liksom!)
För mina knähöga stövlar har klacken gått sönder på så spikarna går igenom in i hälen..
Och på mina mc-boots skaver det in en stenhård kant i båda hälarna så jag måste gå på tå i dom för att inte skava sönder hela min häl! :(

Usch, fy, blä och bajs!!

Så vi får se hur det går imorgon... Helvete!

Jaja.. det här blev ett fruktansvärt deppigt inlägg...men det får ni bara ta.. jag var tvungen att avreagera mig!!


Snart ser väl mina fötter ut så här när jag vaknar!!!
Guuud så nasty!
(OBS!!! DETTA ÄR ALLTSÅ INTE MINA FÖTTER!!!! Verkar bli lite missförstånd! ;D )


Kommentarer
Postat av: Tina

ne de e inte kul när allt svullnar upp, ja kunde inte ha ringar el klockor på mig i slutet av graviditeten!puss o Kram

2009-12-04 @ 08:29:02
Postat av: Frida

Jag trodde det var dina fötter först och blev nästan lite rädd!! Hoppas att det är bättre idag och att du får på dig något som passar till stassen :) Kram

2009-12-04 @ 16:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0