Ännu en ny dag!

Hej hej!

Då var det Tisdag, en av veckans segaste dagar! Usch..hatar tisdagar och onsdagar!! Men det är ju inte mycket man kan göra åt det!

Var ju som sagt på viktväktarna igår.. 3.2kg hade jag gått ner på en vecka! Det var fan inte illa pinkat!! :D
Blev hur glad som helst. Fick tillochmed en lite guldstjärna! hihi (Super stolt!)
Det fick ju en faktiskt att bli ännu mer pushad att fortsätta. Sommaren 2009 here i come!! hehe..le´ts hope so any way..

Idag blir det jobb fram till halv 5.. sedan hem för att gå ut med Bella-bulla och vid halv 7 så är det spinning! Ska faktiskt bli sååå jävla skönt att köra. Ska försöka komma upp vid 5 imorgon så jag hinner ner till gymmet till halv 6, så kör jag träning innan jobbet, skönt att ha det avklarat! :)

Nu ska jag fortsätta arbeta här igen (gör det  iof under tiden också men..)

Ha det kalkoners!

Kramar Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0