Ännu en underbar lördag, och vart var Jason igår??

Äntligen helg igen! Ingen otur hade jag igår heller fast det var fredag den 13:de! Jag lever fortfarande, ingen gubbe i hockey-mask som kikade in i fönsret på hela kvällen (Nästan, men bara nästan, lite besviken). Och vädret går ju inte att klaga på idag, helt stråååålande! Vill bara slänga av sig vinterkläderna och springa ut på balkongen och sola.. hehe, jaa, jag vet, det är fortfarande super kallt. Men kan kan ju få drömma. (Snart så..)

Imorse var jag och yngsta syrran Madde och tränade lite, blev 35min på bandet. Det var allt. För en viss (Madde såklart) person försov sig så vi missade Bodypump-passet..hmm. Jaja, blev ju lite rört på fläsket iallafall. Det är väl det som är huvudsaken. Så liiite stolt är man allt över sig själv att man tog sig till gymmet kl halv 9 en lördagsmorgon! Det är inte alla som pallar det :)

Sen kom pappa och hämtade upp oss, och så åkte vi hem till mig och drack lite kaffe och pratade. Fick min present av honom. 500kr, tjohoo..Nu ska jag boka tid för tatuering!! Finally! Och så fick vi ett varsit hjärtljus som doftade. (Såå gulligt!) för att det är alla hjärtans dag. Puss på dig pappa!!

Just nu sitter jag och väntar på att dom första maskinerna med tvätt ska bli klara, så jag kan gå ner och byta. (Kul va?!) Sen vi fem-tiden ska vi på kalas. En kusin som fyller år, så det blir väl skojj. 

Lite senare så blir det väl lite mys med Magnus. Har bestämmt att jag ska få äta glass med bär idag! Mmm..hehe. Har ju börjat med viktväktarna för ett tag sedan, så den där marabo-schweitzernöten är ju bara att glömma. Den är MER points än vad jag får äta på en HEL DAG!!! Helt otroligt.. Och den kunde jag trycka i mig utan problem förut...Nasty!

Men men..Nu måste jag rusa ner och byta maskiner så vi hinner få rent allt! So long my loves!! ha en underbar alla hjärtans dag!!

Kramar Camilla
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0