Back to work!

Jahapp, då satt man här på jobbet igen! :)
Skönt, hatar att vara hemma och må dåligt..

Kollade på det sjukaste programemt igår på 5:an.. Om folk som har en sexuell relation med sin bil!!!!
Hur kan det ens vara möjligt att ha en relation med något som inte är ett levande ting??
Har hört talas om dom mest sjukaste sexuella läggningarna, men det här tar ju för fan priset!!!
Äckelgubben blev filmad när han gned sin vidriga penis emot sin bil..iuuoo..
Och han hade haft "sex" med en helikopter också..det visade han så fint upp en bild på när han pussade på den.. (?)
Den gamla gubben som man fick följa, skrev till och med sånger och dikter till sin bil! SICKOOO!!!
Nä fy fan.. det kan ju inte vara normala människor som har sådana läggningar? Usch och fy..
Måste ju finnas bättre saker att visa på tv än viktorias förlovning och gubbar som sätter på sina bilar!
Fanns fan ingenting att titta på! Så jag gick och la mig.

Idag är det full rulle på jobbet.. Ska äntligen efter MÅNGA om och men och fram och tillbaka, ta en fika med Nathalie! Vi har typ helt allvarligt inte setts på...hmm..kan det vara ett år? Herregud..
Ska bli sjukt kul iallfall!! Massor att ta igen! :)

Nathalie är en tjej som jag började umgås med på högstadiet, då vi träffades genom en gemensam vän. Och har umgåtts mer eller mindre sedan dess! Super go tjej, med precis min typ av humor!

Återkommer om en stund, för nu Tjatar min kollega på mig om att jag ska gå ner och röka. Får väl lyda då! ;)

Puss och kram!
Camilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en precis lika goo tjej och ja våran humor gör livet värt att leva ;)

kul det var att läsa din blogg förresten..

puss puss på dej..

Ps vin, fika, träning nån dag? Ds

2009-03-04 @ 11:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0