Body-fucking-pump!!

Sappa sena!

Nu var man hemma i soffan igen. (Tycks alltid hamna här :) )
Var ju iväg på morgonen och körde bodypump, herre jävlar vad jag är slutkörd i mina muskler nu!!
JAG HATAR UTFALL!!!!!! Ok, att man får snygg bakdel och svarvade ben... men jag kan bara inte lära mig tycka om att utföra det! Det är ett ont måste på vägen mot min nya kropp (Se inlägg nedan, så ska jag se ut!)
Och axlar sen... tror mina muskler i axlarna är så gott som obefintliga, känns så iallafall när man ska träna dom!
Men är så nöjd över mig själv att träningen är gjord även idag! :D Längtar tillochmed till nästa gång jag ska träna!

Magnus och bella har varit ute och gått i en timme. Så hon var alldeles snöig när dom kom hem. (Bild nedan)
Sötnosar!

Ska väl strax kila över till mamma (Hon och Madde bor i trappuppgången brevid oss) för Erika(min andra syrra) är där nu och ville låna något ljust nagellack..så får väl rota i mina lådor efter lacken :) Själv kör jag typ bara med svart eller mörklila just nu, blir väl annat sen när man är lite brunare och det blir vår.

Annars så har det väl inte hänt så mycket. Pappa kom och hämtade oss från träningen och vi gick och tog en fika i stan och satt och pratade lite skit, mysigt! Efter det stack jag in snabbt på faith och köpte ett armband för presentkortet som jag hade fått i födelsedagspresent av Magnus Mamma och pappa. Det blev ett svart, flätat mocka armband med en ängel-berlock till. Super sött! (bild kommer senare)

Vad som väntar resten av dagen vet jag inte riktigt, vet inte vad jag har lust att hitta på!  Återkommer om vad som händer/hände! Så det får räcka för den här gången.

LOVE! ( Trevlig Lördag föresten, har ju glömt att berätta att det är lördag idag, usch vad förvirrade ni hade kunnat bli där, hehehe)
Camilla



Bella i snön! :) Jätte mycket snö i skägget!


Bella go´s crasy on her bone!!! ( För att lugna era oroliga själar så kan jag meddela att det inte är min grova hand som syns i bilden, det är Magnus. Så inget att stressa upp sig över om ni nu trodde i ett svagt ögonblick att jag hade mans-händer)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0