Då var man hemma!

Hem ljuva hem!

Nu  har jag hunnit komma hem och ligger just nu i soffan med datorn framför mig. Får ju inte nog med data på jobbet ;)
Åkte med mamma ner till tatueraren och beställde en tid.. Såå, Fredagen den 13 Mars ska jag dit och gadda mig. tjoohoo! Kommer vara DÖnervös innan, men resultatet blir ju förhoppningsvis bra! :)
(lite scary är det ju ändå att det är just fredag den 13!! Men dör av det får vi väl ändå hoppas att jag inte gör)

Ringde även frissan som satte i hårförlängningen och frågade vad det kostade att ta bort det. 500-750kr skulle jag räkna med!!!!!!!! WHAAAT! Svindyrt juh! Har ju ändå betalat FLERA tusen för att få i skiten! Kunde det då inte ingått att få bort det då?? Så nu vet jag inte hur jag ska ha råd att göra iordning mitt hår! :(

Näpp, nu ska jag segla in på mtv.com och kolla in det nya avsnittet av The City!!

So long motherfuckers! (hahaha, jätte cool)

Puss och kram
Camilla


Skulle säkert se ut så här i huvudet om jag skulle ta ut hårförlängningen själv!
(och som salt i såret så skulle jag börja sminka mig sådär också!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0