Efter lunch....

Nu kom jag precis tillbaka från lunch...och på liiiiite bättre humör (Fortfarande lättirriterad, men inte som innan)
Pratade med Magnus innan när jag var nere och rökte, och han fick mig på lite bättre humör. Tack hjärtat! :)

Han tyckte att det var tråkigt att jag var så irriterad och arg, när det är strålande sol och dessutom FREDAG! Och så sa han att vi får ta och hitta på något i helgen.. hehe..han vet att det alltid fungerar på mig. Älskar att hitta på saker!

Så tack Magnus för att du fick mig och se dom små ljusglimmtarna även i denna dag, det är sådanahär stunder som jag verkligen förstår varför jag har hållt mig kvar vid dig i 6år...Du kan mig och känner mig som ingen annan. Därför jag fortfarande är helt tokig i dig. I LOVE YOU DARLING!!!!!!

Puss och kram! (Speciellt till dig mangebange!)
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0