En början...

Såg att man kunde göra en blogg där ens eget namn står i adressfältet. Kul! (Vet att det bara är jag som är groteskt efter!) hehe..
Är alltid lika svårt att veta vad man ska skriva i första inlägget, känns så stelt och hjärnan blir helt plötsligt blank!

Jag heter då iallafall Camilla och är 24år (blir tyvärr 25 redan på söndag!!) bor i Borås tillsammans med min pojkvän och våran lilla ögonsten Bella (en liiiiten blandras-tjej) i en lagom central 3:a. Min blodsbandsfamilj består av en mamma, en pappa och 2st yngre systrar. Har ett heltidsjobb på dagtid, och har precis börjat försöka komma igång med att träna 3ggr i veckan (Wish me luck!)

Jahap, det här var väl en bra början. Hehe, nu har ni iallafall fått veta lite snabbfakta om mig. Kan tyvärr inte lägga upp några bilder just nu, då jag inte sitter vid hemdatan. Men kanske hinner göra det lite senare idag!

Ha det så bra sålänge!

Kramar Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0