Finally torsdag!! :D

Halloj!

Då var det torsdag.. en helt ok dag faktiskt, för imorgon är det fredag! hehe

Var som jag sa igår och tränade, gick på bandet först och sedan styrketräning. Körde benpress så jävla hårt så jag knappt kan gå i trappor idag. Men det är väl så det ska vara.
Körde även slut på armarna, men det är bara skönt för nu ska allt löst bort! hihi :D

Kollade på grey´s igår, fan vad bra det är. Massa tårar i ögonen.. Lyckas alltid leva mig in i allt jag tittar på. Blir en bättre upplevelse då..hehe..skyller på det iallafall!
Efter det kollade jag på 500-kg kliniken... IIIUUOOOO!! Groteskt! Två feta killar ringde och beställde hämtmat för 8 personer!! Men som dom åt upp själva.. Det var vidirigt. Och så säger den ena: "Jag vill inte gå ner i vikt och bli smal, för då skulle det inte vara jag längre!" What?? vad är det för dålig ursäkt! Var för fan ärlig istället och säg att jag är är för lat för att orka ta tag i det!! Skyll inte på att man inte är sig själv längre, personligheten sitter ju för fan inte i fläsket!!
Usch vad arg och irriterad jag blir på sådana människor! Sitter i tv och beklagar sig, när dom bara har sig själva att skylla!! Shame on you!

Magnus var ju lagom rolig också, låg bara och pillade på datan HELA kvällen! Kul kul.. inte ens en godnatt puss fick jag.. Jävla snåljåp!! (Det ska jag allt komma ihåg...)

Idag snöar det som sjutton.. why now!? Kunde väl ha kommit vid jul?? Nu ska det ju bli vår tycker jag! Men det skiter väl vädergudarna i, vad jag tycker..

Gud vad jag skriver osammanhängade känner jag nu när jag läser igenom dettta, men det får ni banne mig leva med! ;) hihi

Pussen och kramen!      
Camilla


Här får ni ett litet discohjärta av mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0