Freaky Friday!

Då var det fredag igen! :D
Kom på att jag har skrivit varje dag vad det är för dag, som om ni inte redan vet detta. Men kan ju låtsas att några av er är VÄLDIGT dålig på att hålla reda på dagarna, Tacka gudarna för att jag finns här då och kan upplysa er! ;)

Den här dagen har än sålänge gått väldigt fort! Det är ju rätt skönt när man går och längtar till kvällen, inte för att jag ska göra något särskillt (Förutom att äta tacos, hihi) men ändå underbart med fredagkväll! När man vet att man har 2 hela långa dagars ledigt!

Igår blev det ingen träning gjord..kollade ju på The City ;) Vilket bra avsnitt sen.. Jag hoppas ni följer den här superbra serien! Det är ju en spin-off på The Hills, där man får följa Whitney´s flytt och liv i New york.. Man vill ju bara vara i New york med en gång efter man har kollat på det. Nästa avsnitt verkar tillochmed ännu bättre än vad denna var!
Längtar även tills The Hills börjar igen! Himla kul och se allt dom har för sig!

Funderar på om man skulle hyrt någon film idag? Tror inte det kom något roligt på tv. Undrar om det har kommit ut någon ny bra film? Har hört att Eagle eye ska vara bra! Kanske skulle slå till på den.. hmm, bäst jag rådfrågar Mangus, annars får jag väl höra det sen! ;)

Imorgon bitti ska jag upp och träna bodypump, och nu ska det fan bli av..inget skylla på att man har försovit sig. Här ska pumpas muskler! :) hehe..
Har även fått låna tränings-dvd:er av Helene, Carmen Electras Stripaerobic (wooho nu blir det åka av magnus. Hahahaha), Aerolates (ska vara som pilates fast mer fettförbrännande) och Boxaerobic (Det hör man ju nästan vad det är). Så det är väl dax att bygga om våran lägenhet till ett hälsocenter! hehe
Magnus var så sur igår för att vi inte hade någon saft hemma: "Jag gillar inte vårat hem längre, det var bättre förr"
hehe, bara för att jag börjat tänka på vad jag äter så har vi ingen skit hemma längre, och det är väl inte han så jätte förtjust i. (Fast egentligen är det bra för han med!)

Jaja, nog tjatat från mig..for now anyway! För så lätt blir ni inte av med mig! moahaha..


Puss och kram

Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0