Fy FAAAN!

Idag ligger jag hemma med en grotesk huvudvärk! Mycket beror nog på att jag igår kväll/natt, SLET ut hårförlängningen...fy satan vad ont det gjorde..
Hade förberedt med: Den där lösningen som jag beställt, aceton, BENSIN, gummihandskar, nagelsax, tång och kam. Lösningarna var ju rena rama skiten, där hade jag kunnat besparat mig endel pengar... enda sättet att få ut dom på var att med ordentligt våld "mosa" plutten med tången, och sen slita ut slingan (men försöka dra ut den utan att få med sig FÖR mycket av mitt egna hår) och gick inte det så fick man försöka klippa lite i pluppen och sen slita..
Vilket fall så efter mycket om och men (även endel tårar mot slutet, av ren  frustration efter 5timmar) så var skiten ur! Då återstod bara "dreadlocksen" som bildats i hårbotten...sitta med en kam och försiktigt, försiktigt kamma ur..
Hann kolla på vänner, charterprogrammet, csi, raw, seindfeldt(eller hur det stavas), csi miami och cold case.. Så där har ni min kväll. Trodde ett tag att min hårbotten blödde..(fast det gjorde den inte!)

Nu när jag ligger här i soffan så ser jag att min högerhand är svullen i handflatan efter allt kämpande med tången, och jag har vattenblåsor lite här och där på fingrarna...
ALDRIG MER HÅRFÖRLÄNGNING!!!!!!!!! Det är min slutsats efter det här..
Nu återstår det bara att skaffa en klipptid..

Näää, nu ska jag lägga mig igen och försöka sova bort huvudvärken.

Puss och kram!

En flådd Camilla

Bilderna jag lovade er igår:


Charlotte, Bella och Erika


Madde, Charlotte, Erika och Bella ute på isen


Bella har fått span på något/någon.


Bellis!!


Madde hoppar med raka armar och ben(varför vet jag inte) och Bella tittar på


Jag försöker bringa lite fred..med hela världen i mina fickor (gud vad grejjer!)


Foto-moment..hehehe


Erika plays sexy..


Jag stirrar i fjärran med förfrusna fingrar.. :D


Ser ut som att jag snart  flyger iväg..hahaha


Picka-booooooo

Kommentarer
Postat av: Anonym

PLZ! kom till jobbet imorgon!kram

2009-02-24 @ 13:31:51
Postat av: Emma

Hej Camilla =)



Hur är läget med dig?

Är det din hund? Så söööt =)



Kram Emma

2009-02-24 @ 15:45:28
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Erret

ååh vilka sexy girls ! ;)

2009-02-24 @ 17:36:00
Postat av: Camilla

Emma: Jepp, klart det är min lilla plutt!! :)



"Erret": Stenhårt smeknamn måste jag säga..hahaha ;)

men visst är vi fears!! We go girls!!

2009-02-24 @ 18:58:01
URL: http://camillatill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0