Jahapp då var man över första milstolpen!

Halojj!!
Då var det måndag igen.. inget lyckorus i kroppen precis! hehe. Men men, snart är det helg! ;)

Lördags eftermiddag var vi ju hos min kusin Micke och firade honom, det var jätte trevligt! Han och hans tjej bor i min och Magnus gamla lägenhet, så det var skit skojj att se hur dom hade gjort iordning! Inte alls likt vårat, men guud så hemtrevligt och fint!
Sen så åkte jag hem till Magnus och meningen var att vi skulle ha ätit bakad potatis....hehe..STEN HÅRDA blev dom efter vi ahde haft dom inne i micron liiiite för länge. Uscha, så det blev att vi fick ha röran på en macka ist. Inte lika gott, men man blev iaf mätt. hehe. Unnade mig lite efterätt också, vaniljglass med värmda hallon och blåbär! Mmm.. det var iaf gott!
Hann se lite av slutet på melodifestivalen, fy fan vilken skit det är! Inte alls samma som när man var liten..
Blir bara irriterad när jag kollar på det så det är lika bra att hålla mig ifrån det! :)
Kollade även på "Tropic Thunder", den var RIKTIGT rolig! Men med dom skådespelarna, så kan det väl inte bli fel!?

Sen kom då den stoooora dagen, min 25 års dag!!! Woohoo, I made it to the other side! hehe
Blev lite sentimentalisk när jag tog ett bloss på balkongen.. Va fan vad mycket man har varit med om dom här första 25åren! Tänk alla mäniskor man har träffat, och som faktiskt har betytt mycket för en i olika perioder i livet. Och nu är man inne på nästa 25års period.. Vad väntar mig nu liksom!?
När man var 14-15 trodde man ju att vid 25 skulle man ha ett arbete, man, hus, MINST 2 barn och man var utan tvekan vuxen!
Hmm.. jag undrar fortfarande när jag ska känna mig vuxen!?
Iof har jag fått små hintar av att jag börjar bli gammal, när jag tillexempel är ute och röker här på jobbet (Det ligger en gymnasieskola under oss, så det är alltid knökat med folk i rökrutan) och ser hur ungdomarna (hahahaha) står och spottar ca 40ggr medans dom röker EN cigg!!?? Är det bara jag som tycker det är äckligt att behöva leka "fångarna på fortet" mellan dessa miljontals spottloskor på marken?? (För inte vill man ju trampa i dom!) Fattas ju bara att Gunde Swan ska stå på andra sidan och ropa "Ingenting är omöjligt!" Eller har man blivit gammal och gnällig?

Vilket fall som helst.. Hade en toppen dag igår, fick en massa fina presenter! Så tack allihopa för dom! :)
Älskar att fylla år, man får alltid så fina blommor, så det är väl typ den enda gången på året som man har fina levande blommor hemma! Är man inte född med gröna fingrar så är man inte.

Och idag blir det viktväktarna.. är inte så orolig idag faktiskt, har inte käkat över vad jag får äta, så det vore konstigt om jag inte hade gått ner.. men det återstår ju att se!

Nu måste jag nog börja jobba igen ;) i´ll be back!

Pussen och kramen!

Camilla

Ps. Föresten glömde berätta att jag fick en ny digitalkamera av magnus :D Så kommer förmodligen lbi bättre på att lägga in nya bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0