Måndag, måndag, mååååndaaag!! (sommar, sommar, sommar)

hehe..
Får väl försöka vara lite käck på en måndag som den här... Är dödens trött idag, låg som en trottsig 3-åring i sängen imorse och vägrade gå upp. Tills 25åringen i mig, fick mig att motvillig pallra mig upp! MYCKET trött fick jag stressa iordning mig. Jobbigt man har det..hehe.

Har ju nu inte skrivit på 1 ½ dag! Herregud, hur ska detta sluta!? :)
I lördags hände fan itne mycket mer, låg hemma med yngsta syrran och hade panik för att ingenting hände! Kunde verkligen inte komma på något. Och vi var så jävla godissugna...men vi höll oss från det banne mig.
Tillslut stack iallafall jag, Magnus och Madde ut och åkte bil och lyssnade på musik och sjöng GÖÖR högt i snöovädret! (Och måste säga att Magnus sjöng inte...utan jag och madde höll ställningarna på den fronten)
Sen kom vi hem och så kollade vi på Seven pounds. Riktigt bra film faktiskt. Inte för att det hände så värst mycket, men den var ändå bra!!

Sen igår så sov jag ända till 10! herregud..inte illa för att vara jag! Erika Väckte mig och frågade om jag och bella ville följa med ut till Hoffsnäs. Så det gjorde vi, drog på oss lite varma kläder (Bella fick ha sin polo) så begav vi oss: Jag, Erika, Madde, Tjarlott och Bella... Girltrip! ;)
Tog en massa roliga bilder, men många alldeles för groteska för att visas här..hehe.. Men kommer lägga upp bilder när jag kommer hem sen!

Sen efteråt när vi kom hem så kollade vi på en ny dansfilm som kommit ut.. Helt ok, fast den kvinnliga skådespelaren var liiiiiite B..Kanske skulle övat mer på replikerna så det lät mer verkligt..eller jag vet inte! grymt vältränad kropp hade hon iallafall! var tvugna att spola tillbaka för att kolla in hennes magmuskler 2ggr..guuud vad lesbisk jag lät nu! Men det var absolut inte på det planet det hela låg på, utan inspiration, serrö, inspiration! :D

Sen hände väl inte så mycket mer..har varit en extremt lugn helg!! (Nästan lite FÖR lugn!) Nästa helg måste det hända någonting...vad som..bara nåt!

Återkommer sen när jag är hemma!

Puss och kram!
Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0