Newlyweds!

Dåså.. då har man plöjt sig igenom första säsongen av Newlyweds. Fan vad jag älskade den serien.. Synd att det inte höll mellan dom.
Jag blev iallafall regält sugen på att gifta mig! Magnus...nu får vi allt snart slå till alltså!
Gud vad rolig att få ha på sig en super duper fin vit klänning, som man bara känner sig DÖ fin i.. Fin i håret, sminkad fint.
Nervositeten innan, när man är på väg till kyrkan..gå ner för gången..se allas (förhoppningsvis) glada ansikten, och längst där borta står den Man (eller kvinna, det väljer man ju själv) som man bara längtar efter att få spendera resten av sitt liv med.. (eller iallafall så länge man står ut med varandra ;) ) *suck*

Jag är väl som en typisk tjej som längtar efter att få gifta mig och börja bygga upp sin egna lilla familj..
För vissa är ju karriären allt, men inte för mig. Sålänge jag är glad, nöjd och trivs med hur mitt liv ser ut och har folk runt mig som jag älskar och som älskar mig, så är mina mål nådda!
Finns så många som dömmer en bara för att man inte utbildar sig vidare eller inte har det mest välbetalda jobbet med massa karriärssteg att höjja sig i. Men det skiter jag fullständigt i, det är mitt liv och så länge det går i den riktning jag vill och trivs med så är väl det mitt val och mitt beslut. Döm mig inte för det, för jag dömmer inte dom som väljer den andra vägen.

Blev kanske lite väl djup där ett tag men blir så upprörd av att läsas vissa bloggar där dom verkligen ser ner på tjejer som valt att inte leva sitt liv som dom lever sitt.

Jag vill gifta mig, arbeta och få barn! What´s the problem?

Puss och kram
Camilla the housewife (hahaha, not)



Så söta dom var.. (Snygga med)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0