Och då var det Onsdag!

Ännu en dag på jobbet.
Har fått fylla i idag när man skulle vilja ha semester, jag hoppas på att få v28-30! :) Sååå långt kvar bara!
Får försöka styra upp något så man har något att se fram emot. Drömmen är ju att kunna åka minst en vecka till new york! Men det är så jävla dyrt.. synd!
Hade inte varit fel med sol och värme heller. Nää, något måste vi planera in. Vill inte bara vara hemma hela semestern.

Igår var jag ju då och körde spinning, fan va skönt det var. Brännde som satan i benen, precis som det ska vara! ;)
Sen kom mamma och hämtade oss, så åkte vi hem. Hoppade in i duschen och gjorde en hårinpackning i samma veva, så håret skulle bli mjuk och fint igen (blir så jäkla risigt nu när det är så kallt!) Magnus smög sig in där på ett hörn och ville duscha samtidigt.. och det fick han väl lov till :)
Sen kröp jag upp i soffan, nyduschad, med mjukiskläder, gosiga filten och en skål med k-special och fil. Sååå mysigt!
Kollade på en film vi hade hyrt i helgen men inte hunnit se. SÅ JÄVLA KASS! The happening tror jag att den heter, handlade om att människor blev paralyserade och sen tog självmord. Visade sig sen helt otippat att det var VÄXTER som utsöndrade någon gas som gjorde att man reagerade så. Fy fan va B!! Kunde väl åtminstånde varit en alien!?? hehehe..

Sen gick jag iaf och la mig och sov super skönt! Kom tillochmed upp vid första alarmet idag! Det är inte illa för någon som trycker på snoozen typ 4-5ggr annars. Så packade jag träningskläderna och gick.
Ska träna lite kondition och styrka idag. Vill ju typ träna varje dag nu så man går ner 3kg till nästa vecka igen. (kan man ju inte räkna med att man gör..men ändå!)

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer just nu.. så jag återkommer väl senare.

Puss och kram!
Camilla

   

PASSA ER FÖR VÄXTERNA!! MOOOAAAHAHAHAHA!! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm inte att vi ska gå på passet idag.... "kör hårt med dem Mikael,Heja Hej"..hålla upp halva tummen

2009-02-18 @ 16:26:06
Postat av: Camilla

hahaha..håller upp dom små tummarna så hårt så dom blir alldeles vita av blodbrist! :D hahaha

2009-02-18 @ 16:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0