Problemet är löst!!! Piuuh

Kom på här innan att: "nämen, vad sjutton, säljer inte happyhair.se såndära lösning så jag kan få bort skiten i håret?"
Och dra på trissor..det gjorde dom! Så nu har jag klickat hem en stor flaska med lösning så jag kan få ur pluttarna! (Vill ju faktiskt inte se ut som hon här i inlägget nedanför, och jag vill inte betala några 750kr!!) 75kr kostade det bara, snacka om att jag är ekonomisk :)

Hihi..gillar att känna mig sparsam, brukar försöka njuta av dom FÅ stunderna som jag faktiskt lyckas vara det.. (Förtränger den enorma kostnad som jag lade ut på förlängningen från första början..) Måste ju börja någonstans.
Nu ska jag ta mig ett bloss, blev grymt mätt efter kycklingsalladen som jag skar ihop här innan, då hjälper det att röka (Är det jag som inbillar mig det eller lättar inte det lite när man är supermätt??) Och så ska jag kolla på fortsättningen på Criminal minds! :)

God natt, era små rosenknoppar, syns imorgon!

Puss och Kram
Camilla








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0