Redan Torsdag!?

Måste faktiskt erkänna att den här veckan har gått super fort! Swisch, har det bara sagt! :)
Men klagar gör jag inte, är ju skönt att veckorna går fort ibland! (Då blir det ju snabbare 28/3, då vi ska åka till Köpenhamn! Woohoo)
Ska bli super kul!
Idag ska vi träffa pappa, har försökt få tag i honom för att höra NÄR exakt vi ska träffas, men han är inte den lättaste att få tag på ;) hehe..

Var riktigt kul att träffa Nathalie igår, hann väl inte ses så länge..men förhoppningsvis dröjjer det väl inte ett år till tills nästa gång :) Det ska jag banne mig se till så att det inte gör!

Nu vet jag inte vad jag ska skriva...återkommer lite senare!

Puss och kram!
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0