Saturday!

God morgon allisammans! :)

Vilken underbar dag det är idag...Lördag, strålande sol och bara vara! Kan fan inte bli bättre.
Sov rätt länge imorse..till 10 ungefär, as gött!

Igår kväll var Jag, Mangus och Madde (och Bella såklart) hemma hos oss och kollade på The eye.. Orkade inte åka ner till stan och hyra, så det fick bli en vi redan hade hemma. Riktgit otäck är den :) Precis som en skräckis ska var!
Så det blev en lugn och skön kväll hemma.

Idag ska jag träffa TIna (som jag gick i gymnasiet ihop med) och ta en fika och kika lite på stan. Ska bli mysigt!
Alltid kul att träffa Tina.. Bara synd att det går så lååång tid emellan! (Får bli bättre på det här med att höra av mig, I really suck on that part!) hehe..
Ska gå och hämta ut min träningsbox också.. fan vad kul att den redan har kommit! Nu blir det träning :)
Sen ikväll har jag ingen aning om vad som händer..något får man väl hitta på!
Men nu måste jag ringa Tina och bestämma vart vi ska träffas..

Ha en UNDERBAR Lördag!!!
Puss och kram
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0