Work That Body!

Jahapp, då satt man i soffan med grey´s på tv:n.
Körde tidigare igenom Carmen Electras work out..Dame, det var riktigt jobbigt, men så jäkla roligt. Man tänkte inte ens på att man tränat i nästan i en timme.. Men lärde mig en viktig sak. JAG ÄR OVIG!! hehehe
Klickade hem hela boxen med 5 dvd:er.. alla tränar man olika saker, striptease, lapdance och även mer intensiva övningar som sitps och benböj m.m. för att forma kroppen.. Det kommer nog i övermorgon. Får väl söka jobb på Geisha efter detta..hahahaha..iuuoo!

Näää...nu ska jag nog ta och äta något och fortsätta kolla på grey´s!

See ya!
Puss och kram
Camilla


 
Den här dvd-boxen ska jag röra asset till!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0