Då var det Tisdag!

Sitter redan på jobbet och ska snart slå igång växeln :)
Är egentligen sen (9-17.30) den här veckan, men eftersom jag ska till frissan vid 15, så var Helene en ängel och bytte med mig för hon var tidig(6.45-15.15) denna veckan så då behöver jag inte gå så jätte mkt tidigare! Det är ju bra!

Var ju på viktväktarna igår, hade gått ner 0.6kg :) Jag blev super glad för jag var bombis på att jag skulle ha gått upp, för jag har varit VÄLDIGT dålig på att skriva upp alla måltider..hmm..bättra sig den här veckan, vill ju se resultat till sommaren iaf :)
Tror inte jag skrev vad jag hade gått ner veckan innan det..0.5kg hehe..men va fan, sålänge det går neråt så är jag glad. Hon som gör vägningarna sa att det är en normal viktnedgång (alltså ca 0.5kg i veckan) och att jag ska vara glad att det änsålänge har gått spikrakt neråt..för det kommer ju komma en period då man stannar upp ett tag i vikt (möjligt att man minskar i omfång, därför man också ska mäta sig :) ) för att sedan fortsätta tappa. Så vi får väl se när den tiden kommer..Men jag ska iaf göra allt i min makt för att den inte ska komma alls! Hehe..

Hann föresten skriva ut några bilder på hårfärger jag skulle kunna tänka mig.. Är nog bäst eftersom jag suger på att försöka förklara den, då är det bättre att ha med sig bilder så dom förhoppningsvis fattar :)
Det blir nog (OM DET GÅR FÖRHOPPNINGSVIS) Någon mer varm beige/guldig nyans av blond och mycket mycket ljus brun..vill att det ska smälta ihop bra..inte så det ser ut för mycket som en sebra, av ränder..Men vi får väl se HUR ljust dom kan gå...hoppas hoppas hoppas att det blir som jag vill *håller tummar stenhårt*

Nu orkar jag inte skriva mer för tillfället. :)

Puss och kram!
Camilla


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Camilla! Vi håller tummarna, det blir säkert bra. Ska bli roligt o se hur det blev på torsdag.

Älskar dig! Puss o Kram!

2009-03-03 @ 08:46:27
Postat av: Camilla

Pappa: det är bra..behöver alla tummar som finns att hållas för mig idag (Vet inte om det är så man säger men jag tror du fattar :) ) Saknar dig och älskar dig med! Pussar

2009-03-03 @ 08:54:36
URL: http://camillatill.blogg.se/
Postat av: Helene da workbuddy

Vad gullig du är som kallar mig ängel,vill bara ställa upp,vet hur det är det där med håret,är ju faktiskt bara det viktigaste i hela världen typ!

Det kommer säkert bli jättefint!

Kramar!!!

2009-03-03 @ 09:24:09
Postat av: Camilla

Jaa, men visst är jag gullig ;) hehe..

Tyckte att det var super gulligt gjort av dig..hade ju annars kanske fått vänta tills nästa vecka.. gööör länge! :)

Kramar

2009-03-03 @ 10:05:55
URL: http://camillatill.blogg.se/
Postat av: Emma

Va duktig du är Camilla =) Själv kämpar jag med min vikt och hittills har jag gått ner lite mer än 11 kg på några månader.. har stått på en platå sen innan jul men har börjat gå ner sakta igen.



Kram

2009-03-03 @ 23:14:58
URL: http://emmalajnens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0