Friday night live...from my livingroom :)

Tjabba tjena godingar!

Hoppas ni har en toppenmysig fredagskväll, för det har jag iaf :)
Tog tag i en halv sak från listan..ligger i soffan med favvotäcket på mig och kollar på en suuuuper B film på 5:an, Snakes on a plane..hmm.
Det mest löjliga jag någonsin sett var när en av ormarna bet tag i en...... TUTTE!!?? aahaha, höll på att kissa ner mig av skratt. Samuel L Jackson gjorde ju en ordentlig miss när han valde att vara med i den här kalkonrullen!! (skrattretande alltså! Den måste ju gå under komedi)

Efter jobbet var jag iväg och köpte Magnus presenter.. :) Får hoppas han blir glad!

Måste upp tidigt imorgon, typ redan vid 7.. ska följa med systeryster och hitta på lite saker.. och Magnus har sagt att jag måste hålla mig hemifrån mellan kl 15-19.. Och prick 19 ska jag vara hemma igen..hmm, får se vad han hittar på. Är ju min namnsdag imorgon, så kanske får världens present!! hehe.. I´m not counting on it!

Känner att jag är dötrött..för skriver typ bara första bästa som ploppar upp i huvudet, så texten blir väldigt osammanhängande.

ojojoj, nu kollar magnus på män i puttesmå svarta cyckelbyxor som slår varandra totalt. (tv4 sport)
Hett värre, nästan lika hett som Tom Jones! hahaha

Godnatt och sov gott, nu går jag och lägger mig!

Puss och kram!
Camilla



Här får ni något redigt att bita i, se snakes on a plane vettja! ;)



hahahaha.. Vill inte visa bröstvårtor i min blogg så jag har själv här censurerat ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0