Härliga Torsdag!! :)

Sitter på min plats på jobbet och blickar ut över knalleland! Solen försvann precis bakom en massa moln..och jag som tänkte skriva att det är så härligt att solen är framme.. Attans (eller Bugger som man också kan säga ;) )

Har varit en rätt lugn dag på jobbet änsålänge.. Skönt ibland!
Helen den lilla räkan , smet redan vid 12! Futtis!  ;)

Idag när jag gick till jobbet så var det en yngre kille som gick framför mig. Jag gick i min egna lilla värld med Brittan på högsta volym.. helt plötslig tvärstannar han och PLOCKAR UPP EN FIMP som någon främmade människa har slängt på backen, och borstar av den lite och stoppar den i fickan!! IIIuuuooo! Gud vad äckligt! Han blev alldeles stel när han upptäkte att jag gick bakom.. så han stog kvar en lite stund så jag hann förbi honom.
Han ska fan skämmas..har man inte råd att köpa cigg så ska man fan inte röka!
Jag menar det är inte fräscht eller coolt att röka i vanilga fall, men att röka någon främlings gammla ruttna fimp från marken är BRA MYCKET äckligare och ocoolare! Fy satan alltså..

Efter jobbet idag ska vi träffa pappis, det ska bli trevligt! Har inte bestämt vad vi ska hitta på, så vi får väl se.

Magnus fyller ju år på Söndag, han blir hela 24år (höll på att skriva 14..haha..det hade ju varit äckligt!)
Har nu äntligen kommit fram till vad jag ska köpa till honom i present. Kan tyvärr inte skriva detta här, då han läser min blogg varje dag..hehe, det skulle ju bli en redig miss! 

Be back later!

Puss och kram!
Camilla

Kommentarer
Postat av: Sonja

Du blev fin i håret...;)

2009-03-05 @ 15:51:23
Postat av: Camilla

Sonja: hehehe, tack så mycket BENITA!! Moahaha, avslöjad! hehe

2009-03-05 @ 15:55:43
URL: http://camillatill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0