Herregud!

Nu känns det som år och dagar sedan jag skrev något sist!

Allt är bra med mig iaf. Har varit mycket i huvudet nu det sista, så har inte orkar ge mig in och skriva. 
Går igenom alla dagarna lite snabbt :)

FREDAG:
Jobbade till tre ungefär. Sedan snabbt hem, snabbt ner till stan med Magnus. In på Tant grön och slängde snabbt i mig en macka. Sedan bort till tatueraren (Fick komma tidigare) och gjorde min super fina tatuering. Tog väl ungefär 1½timme. Så vid kl 6 var vi uppe vid Magnus syster. Hans systerdotter fyllde fem och fick Hanna Montana saker utav oss. Sen var det bara hem och ta det lungt.

LÖRDAG:
Upp vid 7 för att hinna äta frukost innan träningen började vid halv 9. Körde slut på mig själv verkligen!

Sedan duschade vi och gjorde oss iordning nere på onyx, innan mamma kom och hämtade upp oss.

Vi for till Göteborg för att kolla efter balklänning till Madde (lill-syrran), hon hittade en som var KANON fin!! Så glad för hennes skull.

Sedan åkte vi och handlade lite mat. (Och godis.. :/ inte bra)

Sen satte sig jag och mamma (Magnus var och spela tvspel hos viktor) framför tv:n och käkade tacos och drack vin. Och jag åt då även godis. Ajjabajja.
När melodifestivalen var slut så kollade vi på rallybrudar. Var väl varken bra eller dålig..mer en film man kanske ligger och kollar på en söndag eftermiddag.

SÖNDAG:
Vaknade med VÄRLDENS träningsvärk, kunde knappt sätta mig eller ställa mig. Än mindre gå!! Men men, det bar av mot knalleland iaf, med Madde och Pappa. Mycket trevligt. Var och käkade på Max (herregud,  goodbye viktväktarna, eller vad!) men satan vad gott det var med hamburgare!!
Köpte även lite dukar (Tavel dukar) och färg och penslar. Här ska göras tavlor! :D
Även en ljusrosa kofta fick lov att följa med mig hem..hehe..kunde inte låta bli.
Väl hemma så stog Magnus och hans arbetskompis i fullfart och dammsugade våra mattor med någon super dammsugare. Gud så praktiskt, slapp ju jag göra det! hehe..
Gick över till mamma och snackade lite..Innan det bar iväg igen. Den här gången åkte vi för att köpa hårfärg till mammi..sedan tog vi en extra lång runda hem..över ulricehamn ;) Det är så kul att fler tycker det är roligt att åka bil. Följde med mamma hem och hjälpte henne få färgen i håret.
När jag väl sen kom hem var jag heeeelt slut. Åt lite choklad (!!!!!!) och gick och la mig på soffan för att titta på Beck. Slocknade rätt fort så hann inte kolla klart.

MÅNDAG:
Upp och jobba..inga sura miner..hehe. Dagen försvann rätt fort (Hinner inte med längre). Sedan var det dags för dommerdagen!!! VIKTVÄKTARNA! hehe.. resultatet blev förvånande +-0.. hmm, bättre än att gå upp iaf. Får ju heeeelt skylla mig själv när jag stoppar i mig skit på det där viset som jag gjorde i helgen.
Efteråt plockade pappa upp oss och vi åkte runt i bilen och pratade. Usch vad känslosamt allt blev. Jobbigt att inte kunna kontrollera känslorna alls...allt bara kommer på en gång..Jobbigt jobbigt.
Kom hem..(igen) la mig i soffan en mycket kort stund (eftersom kl redan hunnit bli 10) innan jag gick och la mig i sängen.

Tisdag:
Började jobba kvart i 7 (alltså en timme innan jag skulle) för det var rätt mycket och göra. Börjar hellre tidigare än slutar senare.
Blev även en VÄLDIGT rolig grejj inplanerat idag..Iiiiih, vill bara berätta nu, men får nog hålla mig lite iaf.
Har ju inte hunnit planera så mycket ännu, såå..jag återkommer snart med mer info!!! :D hihihi..busig jag känner mig.
Efter jobbet ska jag iväg och köra spinning! (Och nu har jag ytterligare en annledning för att kämpa ännu hårdare) ;)

Såå.. nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.. Ber om ursäkt för att det FORTFARANDE(!) inte har kommit upp någon bild på tatueringen.. Det kommer att komma så fort jag får tummen ur!

Ha det super sålänge!

Puss och kram!
Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0