Herregud...redan Fredag imorgon!?

Helt otroligt vad denna veckan har gått fort..
Får hoppas att tiden inte riktigt går lika fort i fortsättningen..kommer ju dö av stress av all planering! hehe..

Satt med Magnus igår och checkade av så vi hade med allt på våran lista av saker som måste köpas och fixas..
Oändligt lång kan jag meddela att den är.. :)
Men herre gud allt löser sig, sålänge jag, magnus och kyrkan finns på plats så kan vi ju gifta oss iallafall, hehe.
Ska bli super skojj att kolla klänning och kolla ut vad för sorts blommor osv. Ser verkligen fram emot detta!
Ska försöka göra så mkt som möjligt själva och ta hjälp av familj och vänner, för att hålla kostnader någorlunda nere.

Vi har redan varit så rediga och gjort upp en budget och en sparplan.. så har vi skrivit ca priser vid allt. Har räknat något över vad jag tror att det kommer kosta..hellre att man får pengar kvar än går back :D
Magnus har även valt ut sina Bestmens, det blev Viktor och Rickard.. Viktor kommer väl vara den som håller mest i trådarna :)

Har även frågat pappa om han skulle vilja vara den som "lämnar över" mig till Magnus. Han blev väldigt rörd och ville väldigt gärna göra det.. Lilla pappsen..

Ska ju efter jobbet iväg och kolla på lokalen, om den verkar bra. Får verkligen hoppas att dom kan ordna så vi kan ha festen där! 

Nu måste jag jobba!

Puss och kram!
Camilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul att fixa o sånt inför bröllopet =) ni kommer att vara så vackra på bröllopet =) Kramar på er =)

2009-03-19 @ 15:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0