I´m finally hooooome!! :D

Hej era små korvar!

Nu är jag äntligen hemma.. Hände inte så mycket mer som fick min dag att gå åt helvete (*peppar, peppar*)

Efter jag slutade så gick jag och mötte upp Erika (även kallad Erret ;) ) utanför Café viskan, så gick vi till onyx ihop.
Där mötte vi upp Madde.. Körde väl först lite uppvärmning, sen mage, rygg och axlar..sen fick vi nog. Tog vårat pick och pack och gick till åhléns istället.. Där jag äntligen köpte den super fina väskan som jag gått och spanat på ett tag, hittade även ett par snygga glajjor (ett coolare ord för solglasögon för er som inte hänger med..hehehe) som också fick följa med hem :) (Tänkte ta kort på dom men kameran vägrar starta..så det kommer bilder så fort jag laddat batteriet lite)

Måste komma på något snabbt och lätt att laga..funderar på lax..men jag vet inte. Kanske blir samma som igår, köttfärssås. Har fått någon dille på vitlök..har typ göör många klyftor i maten..("stinky-ass" är jag även kallad nu för tiden ;) )

Ringde Mangus innan..han befann sig på någon enslig skogsväg och vägrade lägga på luren, han är så jäkla mörkrädd. Inbillade sig att han såg gubbar överallt..
(han och hans jobbarkompis är ute någonstans i skogen och jobbar)
Jobbarkompisen hade tagit bilen och åkt iväg för att jobba lite längre bort.. så han var livrädd..hehe, stackarn!

Nää..ska försöka koka ihop något nu, men återkommer lite senare med FÖRHOPPNINGSVIS bilder på det nyinköpta och kanske, bara kanske, även mitt hår :D

Hörs sen!

Puss och kram!
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0