Irritation!!

Idag ska man nog passa sig för mig.. märker att jag är VÄLDIGT lätt irriterad..räcker med mycket lite för att jag ska tända till! Hmm.. inte roligt.

Var ju hos frissan igår iaf. Blev JÄTTE nöjd! Blev väl inte riktigt så ljust som jag hade tänkt mig, men inte så konstigt heller kanske med tanke på att jag var typ svart i håret innan. :) Så det blev nog en 5-6 steg ljusare iaf.. Så nu har jag en perfekt grund för att fortsätta göra slingor i!
Lite ovant bara, får typ en chock varje gång man går förbi en spegel..hehe..

Efter jobbet idag ska jag iväg och träna.. har inte alls någon lust med det, JAG VILL HEM OCH SOVA!!

*Pust*

Bajs Bajs!
Camilla


Kommentarer
Postat av: Tina

Vill se ditt fina hår=) lägg upp en bild =)Puss

2009-03-04 @ 13:18:53
Postat av: Camilla

Ska försöka hinna ta en bild som jag kan lägga upp sen :)

Puss och kram

2009-03-04 @ 13:28:25
URL: http://camillatill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0