IT´S FUCKING FRIDAAAYYYY!!! Wooohoo..hehe

Det går ett redigt fredags-lycko-rus igenom min kropp idag..
Tänker på allt jag vill göra i helgen, ungefär 1/10 av det kommer väl att hända..hehe

*Jag vill dricka en massa vin och prata om meningen med livet och andra djupa saker (även mer lättsamma saker)
*Vill gå ut och slå klackarna i taket.
*Vill ta mitt täcke och krypa upp i soffan med en stor godispåse och kolla film.
*Vill träna och sola.
*Vill åka roadtrip med min älsklingsmusik på högsta volym och sjunga för fulla muggar.
*Vill ta in på hotell och lyxa till det med tre rätters, champange, galet *** och hotellfrukost! (censurerade lite där, eftersom både mamma och pappa läser bloggen ;) )
*Vill gå på bio.
*Vill fira min Älsking Mangus på födelsedagen.
*Vill ta en låååååång promenad i skogen och bara andas in REN luft. (så ciggen skulle jag lämnat hemma)
*Ha en Spa-dag.
*Ha en Shoppingdag inkl allt (Shopping, ett bra sällskap, oändligt med pengar, Lunch)
 *Vill sitta på en uteservering i värme (alltså sommar värme) med solglasögon på och ett glas iskall öl.
*Jag vill bara kunna vara!
*Vill åka bort på en weekend. (jag är flexibel, nöjjer mig med antingen: Stockholm, London, New york, Paris, Milano, L.A, ) hehe..

m.m m.m. m.m.... listan kan göras lååååång! :)

Nu ska jag fortsätta njuta av mitt fredagsrus, då ingenting känns omöjligt!!!

See you later, terminator!

Puss och kram!
Camilla




Kommentarer
Postat av: marina

SAS rear ut sina flyg så nu är det super billigt att dra i väg kolla in det om du blir sugen.

2009-03-08 @ 14:00:23
Postat av: Camilla

Marina: Tack för tipset! Tyvärr såg jag detta försent, men kanske utnyttjar det någon annan helg :D

2009-03-09 @ 10:28:55
URL: http://camillatill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0