Jag lever...

hehe..har ju inte skrivit på 2dagar nu!! Kära nån så tokigt. Men har helt enkelt inte haft tid, tyvärr.

I måndags så var vi (Jag och madde) på viktväktarna..hade gått ner ytterligare 0.7kg. Tjohoo, super glad sålänge det går neråt :)
Efteråt stod Erika och pappa utanför och väntade. Åkte hem till Erika och satt där och snackade. Trevligt som fan :)

Igår (tisdag) så sprang jag över till gina på lunchen och hann få köpt ett par nya stuprörs jeans.. Var i stort behov av nya då mina andra par gått sönder.. :(  Men det var bra att man hann hitta sig ett par iaf.
Sen var det meningen att jag skulle ha kört spinning kl 5.. men jag och Helen drog ut på en promenix ist :) Det var mycket trevligt. Tack söt för promenixen och pratstunden ;)

Var även förbi hos Mike (tatueraren) och lämnade in en bild på vad jag vill göra nu på fredag.. (iiiiiih, redan på fredag, shit kommer ju typ dö, är verkligen super nervös) Hittade världens snyggaste motiv som jag ska ha på insidan av handleden..very Najs!

Idag efter jobbet ska jag genast bege mig mot onyx.. ska köra kondition och styrka idag. Gött att trötta ut musklerna lite. Funderar även på att sola en sista gång nu innan jag gaddar mig..
Tror iof att jag brände benen igår när jag solade..hehe.. Var och solade där på yxhammarsgatan. Är som att ligga i ett rymdskepp. Upptäckte även att i deras nya solarie så kan man plugga in sin mp3spelare så ens egna musik kommer i högtalarna inuti solbänken. Så jag brassade på där med min favvomusik, och hade nästan som mitt egna disco därinne..hehe..måste ju hörts ut :D Äsch, strunt samma, alltid kul att kunna glädja någon.

Nä, nu måste jag jobba lite till :)

Ha det bra sålänge!

Puss och kram!
Camilla


Här är tatueringen som jag ska göra på fredag.. :D Fan vad snygg den är!!!


Typ såhär..hade en annan mycket bättre bild på den..men den bilden var för stor för att lägga upp här tyvärr :(

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej, älskling! Den fjärilen blir skitsnygg, mycket luft emellan med så det blir inte så plottrigt...lycka till! Du får skicka en bild på den direkt.

2009-03-11 @ 14:31:32
Postat av: Camilla

Pappa: Ja, men visst blir den! Så jäkla glad att jag hann hitta den :D Självklart ska jag ta en bild och skicka! Pussar

2009-03-11 @ 23:00:19
URL: http://camillatill.blogg.se/
Postat av: Emma

Håller med din pappa, du får lägga in bild så vi får se =) Blir nog skitfin!



Kram

2009-03-16 @ 10:09:18
URL: http://emmalajnens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0